W opisie są błędy ortograficzne, np. "przeciwstawił się władzą", zamiast władzom, poprawiłem tylko to i co dostaję:
komentarz osoby sprawdzającej
1 czesc do poprawek stylistycznych, sa powtorzenia, mozna dopracowac opis, 2 czesc - do usuniecia, zapoznaj sie z FAQ
osoba sprawdzająca
Bradddock
zapoznaj się z...
zaskoczenie duże,oj zaskoczenie !
sądziłem,że w Viva la muerte,surrealizm będzie opierał się na tym co u Jodorowskiego.
jednak w tym oto dziele,ten gatunek jest tylko odskocznią od głównej fabuły,która na pierwszy rzut oka <jakieś 10 do 15 minuty> będzie opowiadać o dojrzewaniu małego chłopca Fando (takie Zmory...
Film Arraballa to niewątpliwy klasyk awagardowego kina europejskiego, dlatego brak wpisów pod tym tytułem nieco mnie zdziwił. Swietny obraz, który jest wzbogacony świetnym koloryzowanymi wstawkami, to film niewątpliwie kontrowersyjny nie mniej niż "Salo" Pasoliniego. Właśnie z tworczością włoskiego reżysera "Viva la...
więcejPo kwadransie wiadomo już wszystko. Bohaterowie nie zmieniają się ani na jotę, żadnej akcji nie ma i nie będzie, są "scenki" z rozmaitymi pomysłami na ukazanie "okrucieństwa świata". Ponieważ poza tym w filmie nic nie ma, więc co by nie wymyślić, to i tak napięcie opada, gdyż człowiek także z "teatrem okrucieństwa" się...
więcejTreściowo: Kościół zły, reżim wojskowy też, a w tym wszystkim dorasta mały chłopiec któremu brakuje ojca którego pochłonęła rewolucja.Jego dorastaniu towarzyszą wykolejone wizje poprzez które postrzega świat.
Z jednej strony surrealizm to mój ulubiony gatunek, ale z drugiej w tym filmie jest tak duża dawka...
O tym filmie można powiedzieć wszystko: piękny, ohydny, urzekający, wstrętny, mądry, chory, szczery, okrutny, gorszący, wspaniały, gwałtowny, poetycki, malarski etc. Nie ma wątpliwości, że to wielkie dzieło i porażające zarazem. Przykuwa uwgę, absorbuje, ale momentami odpycha, przeraża. Jest rzuconym w twarz...