Oglądałam 3 Jego filmy: -Wredne dziewczyny -Zakręcony piątek -Jak w niebie Wszystkie wliczają się do moich ulubionych.
ja również obejrzałam te same trzy filmy co ty, wszystkim dalam po siodemeczce :)